-50 % na MySun termostate ob nakupu IR panelov ali talnega gretja.
Prodajalec blago oziroma storitev dostavi v obljubljenem roku. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije, GLS in TNT, prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Prodajalec izpolni svojo obveznost iz prodajne pogodbe z izročitvijo dejanske posesti nad blagom kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca. Če prodajalec ne izpolni svoje obveznosti v obljubljenem roku, mu kupec določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če prodajalec niti v dodatnem roku ne izpolni svojih obveznosti, lahko kupec odstopi od pogodbe.
Ne glede na to lahko kupec po preteku dogovorjenega roka odstopi od pogodbe, ne da bi prodajalcu pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če:
– prodajalec zavrne dostavo blaga,
– je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali
– kupec pred sklenitvijo pogodbe prodajalca obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec nemudoma vrne vsa opravljena plačila.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec. Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na to na kupca ob dostavi blaga prevozniku.
Strošek dostave je 4€ + DDV za posamezni izdelek, ki je nižji od 100€ z DDV-jem in se vedno informativno izpiše ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.
Znesek strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 4€ + DDV.
Dostava nakupa nad 100€ je BREZPLAČNA.
Dostava se predvidoma vrši med tednom v dopoldanskem času oz. odvisno od dostavne službe.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo kupnine.
Če vas v času dostave ni doma, vas bo izbrani kurir obvestil o alternativnih možnostih prevzema vašega naročila, ker je možnost, da bo potrebno dodatno storitev doplačati.
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku 3 (treh) delovnih dni.
Trenutno zaradi izrednih razmer (COVID 19 in logistične težave Pošte Slovenije) prihaja do odstopanj pri določenih navedenih dobavnih rokih.
Pri podjetju Koop trgovina d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
Pregled izdelka:
– ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;
– če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@koop.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna;
– če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali;
– nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpiranje uniči embalažo ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
V primeru dostave:
– ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti;
– najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@koop.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
Enako velja za GLS in TNT, le da je rok za reklamacijo 7 dni.
Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na zgoraj navedenih prevzemnih mestih. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali s klicem na vašo telefonsko številko.
Svoje naročilo lahko prevzamete na naslovu: Koop trgovina d.o.o., Cesta bratov Cerjakov 43, 8250 Brežice, od ponedeljka do petka med 7:30 in 15:30.