-50 % na MySun termostate ob nakupu IR panelov ali talnega gretja.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine mysun.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Splošne uredbe varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Mysun.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Koop trgovina d.o.o., Cesta bratov Cerjakov 43, 8250 Brežice, matična številka 5812089, davčno številko SI76767787, v nadaljevanju skrajšano Koop trgovina d.o.o., ali tudi prodajalec ali ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje mysun.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom/prodajalcem in kupcem.
Ponudnik/prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko);
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
f) jasno in nedvoumno določene cene s prikazom ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
g) način plačila in dostave;
h) časovno veljavnost ponudbe;
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in kolikšen je strošek kupca za vračilo izdelka;
j) postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
V spletni trgovini mysun.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo ob prevzemu blaga z gotovino ali plačilno kartico*
Če želite blago prevzeti na prevzemnem mestu mysun.si in ga plačati z gotovino ob prevzemu, v naročilu označite možnost Osebni prevzem. Plačilo izvršite zaposlenemu na prevzemnem mestu ob prejemu računa z gotovino ali plačilno kartico.
Omogočamo plačilo s karticami BA Maestro, MasterCard®, Visa, …
V primeru, da želite vaše naročilo plačati z gotovino ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), prav tako izberite možnost Plačilo po povzetju. V tem primeru znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Možnost plačila s plačilno kartico ob prevzemu blaga ne omogočamo.
*Plačilo s plačilno kartico po povzetju omogočamo samo v primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu mysun.si.
2. Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila Neposredna bančna transakcija. Avtomatični odzivnik vam bo prikazal ponudbo/predračun na ekran in hkrati poslal na vašo elektronsko pošto. Ko je plačilo ponudbe/predračuna razvidno na našem bančnem računu, vaše naročilo obdelamo do konca in zagotovimo dostavo/prevzem blaga.
3. Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico preko spleta
V primeru, da želite plačati s kreditno oziroma plačilno kartico takoj ob zaključku naročila izberite možnost Takojšnji nakup s kartico. Ob oddaji naročila boste preusmerjeni na varno povezavo za izvedbo plačila.
Omogočamo plačilo s karticami BA Maestro*, MasterCard®, Visa, …
*Nakup z BA Maestro kartico je možen, v kolikor vaša banka omogoča spletne nakupe.
4. Leanpay obročno plačevanje preko spleta
Preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije.
Kredit je odobren/zavrnjen preko spletne aplikacije v le 4. minutah.
Več o pogojih uporabe LEANPAY si lahko prebere TUKAJ.
Podjetje KOOP TRGOVINA d.o.o., je zgolj kreditni posrednik in ne odgovarja za ravnanja kreditodajalca v postopku preverjanja kreditne sposobnosti in odobravanja kredita.
Vse cene v spletni trgovini mysun.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
Spletna cena
Velja za vse registrirane kupce spletne trgovine mysun.si, ki opravijo nakup preko spletne košarice na spletnem mestu www.mysun.si in nam ob nakupu v košarici zaupajo svoje podatke.
V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik z uporabniškim računom, ali kot gost (registriran uporabnik brez uporabniškega računa).
Redna cena
Velja za uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici – prevzemno mesto BREŽICE, brez uporabe spletne košarice in brez zaupanja svojih podatkov. Kupci lahko tudi na prevzemnem mestu opravijo registriran nakup in s tem, ko nam zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene.
Če redna cena pri izdelku ni objavljena, ne omogočamo nakupa mimo spletne košarice. Redna cena je običajno višja od Spletne cene.
Dobavni rok
Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoča odstop od nakupa.
1. Naročilo in oddaja naročila
– Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.
– Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca. V pregledu spletne košarice se lahko vpiše tudi morebitna koda ugodnosti. Ugodnost se obračuna v obrazcu za oddajo naročila.
– Prijava ali registracija kupca:
Kupec se lahko pri tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.
– Obrazec za oddajo naročila:
V obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. V obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.
– Predogled podatkov vašega naročila:
V predogledu podatkov je povzetek celotnega naročila z vsemi podatki, ki jih je stranka vnesla. V primeru, da želite spremeniti katerikoli podatek, je na voljo gumb “Vrnite se na obrazec za urejanje vaših podatkov”, ki vas vrne na obrazec za oddajo naročila.
– Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb “ZAKLJUČI NAKUP”.
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na vaš elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 080 73 07 ali info@koop.si prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
2. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72. urah (velja samo delovne dni- vikend in prazniki so izvzeti), prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Prodajalec si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru odstopanja dobavnega roka ali spremembi le tega, prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o novem predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji sklenjena.
3. Blago odposlano
Prodajalec v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.
Hramba podatkov:
Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki.
Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo.
Pogodbe so prav tako naknadno dostopne:
– Za registrirane kupce: preko uporabniškega računa ali na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@koop.si
– Za neregistrirane kupce: na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@koop.si.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem kupca bremenijo stroški vračila blaga.
Pri prodajni pogodbi začne omenjeni odstopni rok teči z dnem, ko:
– kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,
– kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
– kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
– kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Kupec uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe tako, da prodajalca pisno obvesti in sicer na kontaktni e-mail info@koop.si.
Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec.
Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj .
Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.mysun.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.
Vračilo plačil mora prodajalec opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:
1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
2. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
3. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odprl originalno embalažo);
4. o dobavi časopisov, periodičnega;
5. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke…);
5. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.
Reklamacije naših storitev:
V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek, za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@koop.si
Reklamacija dostave:
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri prodajalcu.
Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli z originalno notranjo ovojnino in embalažo (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakirati v ali vsaj priložiti originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila, dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo blaga oziroma ureditev zadeve poskrbi prodajalec.
Prodajalec se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, prodajalec lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec pravico do zamenjave izdelka.
Rok za prijavo transportne poškodbe pri Pošti Slovenije je najkasneje 30 dni. Prosimo vas, da v najkrajšem času sprožite reklamacijski postopek. Rok za prijavo transportne poškodbe je pri GLS in TNT 7 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@koop.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.
Uveljavljanje garancije:
Za izdelke kupljene pri nas, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis. Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.
Prodajalec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.
Če imate dodatno vprašanje glede reklamacije nam lahko pišete na info@koop.si
Če blago, za katero se izda garancija, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v omenjenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list. Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po 2 (dveh) letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Stvarna napaka:
Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 (šest) mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@koop.si
Koop trgovina d.o.o., Cesta bratov Cerjakov 43, 8250 Brežice, (od ponedeljka do petka med 7:30 in 15:30)
Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na zgoraj navedenih prevzemnih mestih. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali s klicem na vašo telefonsko številko.
Dostava blaga
– zaradi ukrepov Pošte Slovenije ob širjenju korona virusa, do preklica ne omogočamo storitve odvoza starega aparata. Prav tako dostavljavci ob dostavi blaga ne bodo vnašali v stanovanje.
Zaradi zagotavljanja dostave brez fizičnega stika, uporabljajte plačilo po predračunu ali s kartico preko spleta, pri dostavi blaga po povzetju z gotovino se pričakujejo motnje pri izdobavi paketov.
Prodajalec blago oziroma storitev dostavi v obljubljenem roku. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije GLS in TNT, prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Prodajalec izpolni svojo obveznost iz prodajne pogodbe z izročitvijo dejanske posesti nad blagom kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca. Če prodajalec ne izpolni svoje obveznosti v obljubljenem roku, mu kupec določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če prodajalec niti v dodatnem roku ne izpolni svojih obveznosti, lahko kupec odstopi od pogodbe.
Ne glede na to lahko kupec po preteku dogovorjenega roka odstopi od pogodbe, ne da bi prodajalcu pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če:
– prodajalec zavrne dostavo blaga,
– je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali
– kupec pred sklenitvijo pogodbe prodajalca obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec nemudoma vrne vsa opravljena plačila.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec. Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na to na kupca ob dostavi blaga prevozniku.
Strošek dostave
Strošek dostave je 4€ + DDV za posamezni izdelek, ki je nižji od 100€ z DDV-jem in se vedno informativno izpiše ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.
Znesek strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 4€ + DDV.
Čas dostave
Dostava se predvidoma se vrši med tednom do 16.00 ure, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo kupnine.
Če vas v času dostave ni doma, vas bo izbrani kurir obvestil o alternativnih možnostih prevzema vašega naročila.
Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku 3 (treh) delovnih dni.
Trenutno zaradi izrednih razmer (COVID 19 in logistične težave Pošte Slovenije) prihaja do odstopanj pri določenih navedenih dobavnih rokih.
Pri podjetju Koop trgovina d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
Pregled izdelka:
– ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;
– če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@koop.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna;
– če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali;
– nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpiranje uniči embalažo ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
V primeru dostave:
– ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti;
– najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@koop.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
Enako velja za GLS in TNT, le da je rok za reklamacijo 7 dni.
Kode ugodnosti so časovno omejene, vezane na posamične izdelke ali skupine izdelkov ter nudijo različne vrste ugodnosti (npr. brezplačno dostavo, dodaten prihranek). Največkrat jih lahko najdete na posamezni strani izdelka, na naših ostalih podstraneh in drugih kanalih (spletnih in tiskanih revijah).
Kako uporabiti kodo ugodnosti:
Kodo ugodnosti vpišete v pregledu košarice in nato nadaljujete postopek nakupa do mesta, kjer izpolnite preostale podatke, kot so naslov, način plačila, način dostave, itd.
V kolikor kode ugodnosti ne boste vpisali v pregledu košarice, boste na vrhu strani za oddajo naročila opazili obvestilo, da ste pozabili vpisati aktualno kodo ugodnosti za enega ali več izdelkov. Nato se lahko vrnete na urejanje košarice in vpišete kodo ugodnosti.
Postopek nakupa nato nadaljujete do zadnjega koraka, kjer boste v povzetku vsebine vašega naročila videli, da ste uspešno vnesli kodo ugodnosti.
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov in njihova dobavljivost spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Prodajalec lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve bistvene zmote po 46. členu OZ. Bistvena zmota se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila.
Ponudnik/prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V primeru pritožb, sporov ali težav se kupec lahko obrne na telefonsko številko 080 73 07, ali po elektronski pošti na info@koop.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@koop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Za primere reklamacije dostave, uveljavljanje garancije ali uveljavljanje stvarne napake lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.mysun.si, v spodnjem delu/nogi spletne strani.
Na vse pritožbe se prodajalec odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z drugim odstavkom 8. člena ZIsRPS ponudnik/prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in na spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Vse ocene in mnenja oddane na spletni strani mysun.si pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji in predstavljajo vidik predstavitve produkta, ki potencialnemu kupcu podaja dodatne informacije in mu skuša pomagati pri nakupu optimalnega izdelka za njegove potrebe in zahteve.
Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani mysun.si. Mysun.si bo pred samo objavo ocene in mnenja, slednje pregledal in presodil ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne in žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne strani mysun.si.
S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da mysun.si oceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu mysun.si. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na mysun.si.
Po predhodnem dogovoru, po celotni Sloveniji, se lahko dogovorimo za tehnično svetovanje, načrtovanje in montažo/priklop pri nas kupljenega izdelka za električno ogrevanje.
Končna cena montaže je odvisna od izdelka, zahtevnosti in vrsti montaže, ter se oblikuje na podlagi predhodnega ogleda na samem objektu montaže. Vsa odstopanja od dogovorjene izvedbe montaže (stranka ne pripravi/zagotovi pogojev kot je bilo dogovorjeno na ogledu) se dodatno zaračunajo na sami lokaciji oz. izvedbi montaže.
Montažo opravlja več pooblaščenih/pogodbenih podizvajalcev, ki je bil na predhodnem ogledu.
Spletna trgovina mysun.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (Uradni list RS, št. 21/1995 s spremembami; v nadaljevanju ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.
Sedež podjetja:
KOOP TRGOVINA, trgovina in posredništvo d.o.o.
Cesta bratov Cerjakov 43, SI – 8250 Brežice
Matična številka: 5812089
ID za DDV: SI76767787
Poslovni račun pri NLB: SI56 0298 0001 6598 509
Poslovni račun pri NKBM: SI56 0480 2000 0879 815
Poslovni račun pri SKB: SI56 0315 7100 0633 884
Poslovni račun pri UNICREDIT: SI56 2900 0005 0329 762
Datum ustanovitve: 13.09.1993
Družba je registrirana: Okrožno sodišče v Krškem št. 058/1/03450/00
Osnovni kapital: 8.784,00 EUR
Lastnik / Direktor: Marjan Klemenčič
Telefon: +386 (0)7 47 78 820
Fax: +386 (0)7 47 78 821
E-mail: info@koop.si
Družba KOOP TRGOVINA d.o.o. posveča varstvu osebnih podatkov veliko pozornost v skladu z aktualno zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2 in Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov – GDPR). Ker so naše stranke za nas izjemnega pomena, se tudi do njihovih podatkov odgovorno vedemo. Obdelujemo zgolj tiste informacije o strankah, katere smo od njih prijeli na podlagi svobodne volje in v sklopu poslovnega odnosa, na podlagi podanega soglasja ali na drugi pravni podlagi.
Kakšne osebne podatke obdelujemo?
Obdelujemo naslednje osebne podatke:
V KOOP TRGOVINA varovanju osebnih podatkov namenjamo posebno skrb. S pomočjo te politike zasebnosti želimo obvestiti širšo javnost o naravi, obsegu in namenu osebnih podatkov, ki jih zbiramo, uporabljamo in obdelujemo. Poleg tega pa so posamezniki seznanjeni tudi o svojih pravicah.
KOOP TRGOVINA je kot obdelovalec in upravljavec izvedel številne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev najboljše zaščite osebnih podatkov, ki jih poseduje. Zbiranje in obdelava sta urejena v skladu z Uredbo o splošnih podatkih o varstvu podatkov (GDPR) in v skladu z državno določeno in predpisano zaščito podatkov. Vendar pa lahko prenosi podatkov na internetu vsebujejo varnostne vrzeli, zato absolutna zaščita morda ni zagotovljena. Zaradi navedenega nam lahko vsak posameznik osebne podatke posreduje tudi z alternativnimi sredstvi, npr. preko telefona.
A) Osebni podatki
Osebni podatki so vse informacije o določeni ali določljivi fizični osebi (“posameznik, na katerega se podatki nanašajo”). Prepoznavna fizična oseba je tista, ki jo je mogoče neposredno ali posredno identificirati, zlasti s sklicevanjem na identifikator, kot so ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator ali eden ali več dejavnikov, značilnih za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, ekonomsko, kulturno ali družbeno identiteto te fizične osebe.
B) Subjekt podatkov
Posameznik, na katerega se nanašajo podatki, je katerakoli prepoznana ali določljiva fizična oseba, katere osebne podatke zbira in obdeluje zbiralec in obdelovalec.
C) Obdelava podatkov
Obdelava je vsaka operacija ali niz operacij, ki se izvajajo na osebnih podatkih ali na skupinah osebnih podatkov, ne glede na to, ali je to izvedeno z avtomatskimi sredstvi, kot so zbiranje, beleženje, organizacija, strukturiranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, iskanje, razkritje s prenosom, razširjanjem ali drugačno razpoložljivostjo, uskladitvijo ali kombinacijo, omejitvijo, izbrisom ali uničenjem.
D) Soglasje
Soglasje posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, je vsako svobodno dano, konkretno, informirano in nedvoumno označevanje želje posameznika, ki se z izjavo ali z jasnim pritrdilnim ukrepom strinja z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.
Upravljavec za namene Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR), druge zakonodaje o varstvu podatkov, ki se uporablja v državah članicah Evropske Unije, in druge določbe v zvezi z varstvom podatkov, je:
KOOP TRGOVINA d.o.o.
Cesta bratov Cerjakov 43
8250 Brežice, SI
Telefon: +386 7 47 78 820
E-naslov: info@koop.si
Spletna stran: www.koop.si
Na spletni strani KOOP TRGOVINA se uporabljajo piškotki. Piškotki so besedilne datoteke, ki so shranjene v računalniškem sistemu preko internetnega brskalnika in uporabnikom omogoča prijaznejšo in lažjo uporabo spletne strani.
Posameznik lahko kadarkoli prepreči nastavitev piškotkov prek naše spletne strani s pomočjo ustreznega nabora uporabljenega internetnega brskalnika in tako lahko trajno zavrne nastavitev piškotkov. Poleg tega se lahko že nastavljeni piškotki kadar koli izbrišejo prek internetnega brskalnika ali drugih sistemskih programov. To je mogoče v vseh priljubljenih internetnih brskalnikih. V kolikor posameznik deaktivira nastavitve piškotkov v uporabljenem internetnem brskalniku, pa funkcije spletnega mesta ne bodo uporabne v celoti.
Spletna stran KOOP TRGOVINA zbira vrsto splošnih podatkov in informacij, ko posameznik obišče spletno mesto. Ti splošni podatki in informacije so shranjeni v datotekah dnevnika strežnika. Zbrani so lahko:
vrste in različice brskalnika, ki se uporabljajo,
operacijski sistem, ki ga uporablja dostopkovni sistem,
spletno mesto, iz katerega dostopni sistem doseže našo spletno stran (tako imenovani napotitelji),
poddržavne spletne strani,
datum in čas dostopa do spletne strani,
naslov internetnega protokola (naslov IP),
ponudnik internetnih storitev dostopnega sistema in
vse druge podobne podatke in informacije, ki se lahko uporabijo v primeru napadov na naše sisteme informacijske tehnologije.
Pri uporabi teh splošnih podatkov in informacij KOOP TRGOVINA ne prihaja do nobenih specifičnih podatkov o posamezniku. Namesto tega so te informacije potrebne za:
pravilno dostavo vsebine našega spletnega mesta,
optimizacijo vsebine naše spletne strani, kot tudi njenih oglasov,
zagotavljanje dolgoročne sposobnosti preživetja naših sistemov informacijske tehnologije in tehnologije spletnega mesta, in
zagotavljanje informacij organom kazenskega pregona, potrebne za kazenski pregon v primeru spletnega napada.
Na spletni strani KOOP TRGOVINA imajo uporabniki možnost, da se naročijo na naše mesečne e-novice, kjer pridobijo koristne informacije in nasvete s področja različnih sistemov ogrevanja.
KOOP TRGOVINA s pomočjo e-obvestil občasno obvešča svoje prejemnike, ki so soglašali s prejemanjem e-obveščanja/e-novic, o novih storitvah in aktualnih dogodkih, ki jih organizira.
Obvestila prejme samo oseba, na katero se podatki nanašajo, če:
ima posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, veljaven e-poštni naslov in
se posameznik, na katerega se podatki nanašajo, prijavi na prejemanje e-obvestil in e-novic.
Prejemnik e-obvestil lahko kadarkoli prekliče prijavo, na katerega se podatki nanašajo. Soglasje o shranjevanju osebnih podatkov, ki ga je posameznik za pošiljanje e-obvestil potrdil, lahko kadarkoli prekliče. Za preklic privolitve je v vsakem e-obvestilu na voljo ustrezna povezava. Prav tako lahko posameznik odjavo sporoči neposredno upravljavcu podatkov tudi na drugačen način (pisni, elektronski ali ustni).
Upravljavec KOOP TRGOVINA bo podatke, ki jih je pridobila od uporabnikov, uporabljala za naslednje namene:
obveščanje in pošiljanje e-novic, člankov, obvestil o dogodkih po e-pošti;
neposredno trženje in pošiljanje ponudb po e-pošti, klasični pošti in na spletni strani ter opravljanje telefonskih klicev;
segmentiranje, profiliranje in avtomatizirano obdelavo z namenom oblikovanja prilagojenih sporočil in ponudb, ki bodo bolj relevantna uporabniku;
statistične in tržne analize;
sledenje klikom in odpiranjem e-pošte ter klikom na spletni strani za segmentacijo in prilagajanje vsebine e-pošte;
prikazovanje prilagojenih oglasov na oglaševalskih platformah (Google in Facebook).
8 Kontaktna obrazec na spletni strani
Spletna stran KOOP TRGOVINA vsebuje kontaktne obrazce, ki omogočajo hiter elektronski stik s podjetjem. Če se posameznik odloči za kontakt preko kontaktnega obrazca, se osebni podatki, ki jih posreduje na obrazcu, samodejno shranijo. Takšne osebne podatke upravljavec podatkov shrani za namen obdelave ali vzpostavitve stika z osebo, na katero se podatki nanašajo. Ti osebni podatki se ne posredujejo tretjim osebam.
A) Splošne določbe
Splošni pogoji urejajo namen in pogoje, pod katerimi bodo potekali dogodki, ki jih organizira KOOP TRGOVINA, način prijave nanje, pogoje udeležbe in postopek morebitne odjave od posameznega dogodka pred njegovo izvedbo. Organizator dogodka je KOOP TRGOVINA.
Splošni pogoji so sestavni del prijave na vsak dogodek. Posameznik, ki se prijavi na katerikoli dogodek, v celoti, nepreklicno in brezpogojno sprejema te splošne pogoje, objavljene na spletni strani KOOP TRGOVINA.
B) Prijava na dogodek
Prijava na dogodek se izvede z izpolnitvijo prijavnega obrazca na spletni strani KOOP TRGOVINA, kjer mora posameznik obvezno navesti svoje podatke (ime, priimek, podjetje in e-naslov). Posameznik z vpisom teh podatkov jamči, da so ti pravi, pravilni in popolni. Predhodna prijava na dogodek je obvezna, saj je število mest omejeno.
S prijavo se posameznik tudi strinja in dovoljuje, da organizator dogodek snema in/ali fotografira ter po dogodku posnetke javno objavi.
C) Odpoved dogodka s strani organizatorja
Organizator si pridržuje pravico, da vsebino dogodka prilagodi ter da v primeru premajhnega števila zainteresiranih, višje sile ali drugega razloga dogodek terminsko ali lokacijsko prilagodi ali odpove. O morebitni odpovedi bo organizator obvestil prijavljene na dogodek najkasneje dan pred dogodkom, in sicer preko elektronske pošte na e-naslov, ki ga je posameznik navedel v prijavi na dogodek ali s klicem na navedeno telefonsko številko.
D) Uporaba osebnih podatkov
Upravljavec zbirke osebnih podatkov, zbranih v okviru prijave na dogodek ali drugače v okviru dogodka, je organizator, ki se zavezuje, da bo vse prejete osebne podatke, navedene v prijavnici, skrbno hranil in uporabljal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) za namen, za katerega so bili pridobljeni, in jih ne bo posredoval tretjim osebam. Nameni so opredeljeni na prijavnem obrazcu na spletni.
Upravljavec podatkov obdeluje in hrani osebne podatke posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, le za obdobje, ki je potrebno za doseganje namena skladiščenja, ali če ga evropski zakonodajalec ali drugi zakonodajalec odobri v zakonih ali predpisih, ki zadevajo upravljavca. Če namen skladiščenja ni določen ali ni primeren ali če poteče rok za uskladiščenje, ki ga je predpisal evropski zakonodajalec ali drug pristojni zakonodajalec, se osebni podatki rutinsko blokirajo ali izbrišejo v skladu z zakonskimi zahtevami. Izbris je seveda možen tudi na zahtevo posameznika, na katerega se osebni podatki nanašajo.
A) Pravica do potrditve
Vsak posameznik ima pravico, odobreno s strani evropskega zakonodajalca, da od upravljavca pridobi informacijo o tem, ali se osebni podatki, ki se nanašajo nanj, obdelujejo ali ne. Če želi posameznik izkoristiti to pravico, se lahko kadarkoli obrne na kontaktne osebe (zaposlene) pri upravljavcu.
B) Pravica do dostopa
Vsak posameznik ima pravico, odobreno s stani evropskega zakonodajalca, da v vsakem danem trenutku pridobi kopijo osebnih podatkov, ki se shranjujejo. Poleg tega evropske direktive in predpisi omogočajo dostop osebam, katerih podatki se hranijo, do naslednjih informacij:
C) Pravica do popravka
Vsak posameznik ima pravico, odobreno s strani evropskega zakonodajalca, da od upravljavca brez nepotrebnega odlašanja pridobi popravek netočnih osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj. Ob upoštevanju namena obdelave ima posameznik pravico, da dopolni pomanjkljive podatke.
Če želi posameznik izkoristiti to pravico, se lahko kadarkoli obrne na kontaktne osebe (zaposlene) pri upravljavcu.
D) Pravica do izbrisa
Vsak posameznik ima pravico, odobreno s strani evropskega zakonodajalca, da upravljavec izbriše osebne podatke, ki se nanj nanašajo, brez nepotrebnega odlašanja. V zakonsko predvidenih primerih mora upravljavec obvezno izbrisati osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja.
E) Pravica do omejitve obdelave podatkov
Vsak posameznik ima pravico, odobreno s strani evropskega zakonodajalca, da od upravljavca pridobi omejitev obdelave podatkov, če velja eno od naslednjih:
Če je izpolnjen eden od zgoraj navedenih pogojev, in posameznik, na katerega se osebni podatki nanašajo, zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, shranjenih pri KOOP TRGOVINA, mora KOOP TRGOVINA nemudoma zagotoviti, da se prošnja za omejitev obdelave upošteva.
F) Pravica do prenosa podatkov
Vsak posameznik ima pravico do prenosljivosti podatkov, v zvezi s čimer se lahko posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, kadarkoli obrne na zaposlene na KOOP TRGOVINA.
G) Pravica do ugovora
Vsak posameznik ima pravico, zagotovljeno s strani evropskega zakonodajalca, da na podlagi razlogov, ki zadevajo njegov poseben položaj, kadarkoli nasprotuje obdelavi osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.
KOOP TRGOVINA ne bo več obdelovala osebnih podatkov v primeru ugovora, razen če lahko dokaže utemeljene legitimne razloge za obdelavo, ki nadomeščajo interese, pravice in svoboščine posameznika, na katerega se podatki nanašajo, ali za vzpostavitev, izvajanje ali zaščito pravnih zahtevkov.
Če KOOP TRGOVINA obdeluje osebne podatke za namene neposrednega trženja, ima posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi osebnih podatkov za takšno trženje.. Če posameznik ugovarja obdelavi podatkov za namene neposrednega trženja, KOOP TRGOVINA ne bo več obdelovala osebnih podatkov za te namene.
Za uveljavljanje pravice do ugovora se lahko posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, kadarkoli neposredno obrne na KOOP TRGOVINA oziroma na zaposlene.
H) Avtomatizirano individualno odločanje, vključno s profiliranjem
KOOP TRGOVINA ne uporablja profiliranja na podlagi pridobljenih osebnih podatkov.
I) Pravica do odstopa od varstva podatkov
Vsak posameznik ima pravico, zagotovljeno s strani evropskega zakonodajalca, da kadarkoli prekliče svoje soglasje za obdelavo njegovih osebnih podatkov. Če želi posameznik uveljavljati pravico do preklica privolitve, se lahko kadarkoli neposredno obrne na KOOP TRGOVINA oziroma na zaposlene.
Upravljavec bo pridobljene podatke varoval v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov ter v skladu s svojimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi zakona. Zagotovil bo ustrezno organizacijsko in tehnično varovanje. Upravljavec pridobljenih podatkov v nobenem primeru ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam. Podjetje KOOP TRGOVINA izvaja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za varstvo osebnih podatkov.
Upravljavec zbrane osebne podatke posreduje tudi svojim pogodbenim obdelovalcem, ki lahko podatke obdelujejo izključno v okviru upravljavčevih navodil in pooblastil in ki so s pisno pogodbo, sklenjeno z upravljavcem, zavezani k zagotavljanju ustrezne ravni varstva osebnih podatkov, in sicer: za CRM, e-mail marketing sistem in sistem za marketinško avtomatizacijo. Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju EU ter jih ne iznaša v tretje države.
Upravljavec lahko posreduje osebne podatke digitalnim oglaševalskim platformam (Google, Facebook, LinkedIn in podobno) in uporablja njihove piškotke, ki upravljavcu omogočajo oblikovanje bolj natančnih segmentov, prikazovanje targetiranih oglasov in ponovno trženje. S tem uporabnik dobi bolj relevantne oglase na teh platformah s strani upravljavca. Pri tem gre lahko za iznos podatkov pogodbenemu obdelovalcu izven EU.
Osebne podatke posameznika hranimo časovno neomejeno oz. do preklica privolitve za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke trajno izbrišemo.
Če bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, trajno izbrisali.
Pogoji poslovanja veljajo od 1.1.2020